Noen som vil ta over?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B I L B Y G G I N G . N O Forum Hovedsiden -> Om Bilbygging.no
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Amund
Administrator

InnleggSkrevet: 14.7.10 - 00:40    Tittel: Noen som vil ta over? Svar med Sitat

Hei,

nå kjenner jeg at jeg er litt lei dette prosjektet, er det noen som føler seg kallet? Pr. d.d. koster serverleia ca 2000 kr pro anno, og jeg får inn 1000 i annonseinntekter. (Dette kunne helt sikkert tredobles ved litt mer aktiv markedsføring)

Det er muligheter for e-post og subdomener á la http://amund.bilbygging.no

Sidene var en gang helt verst, helt til Gatebil, Offroad.no og Pirate4x4.no 'stjal' 'garasje-konseptet'. OK, tar på meg all skyld for at det er dødt her, har ikke vært så aktiv med å spre budskapet de siste årene, eller oppdatere forsiden. Dette kunne blitt en knall side med litt annonsering rundt omkring for å få opp seertallet, litt mer aktivt forsidestoff og kanskje en ny layout/softwareoppgradering.

Per i dag så går alt av seg selv så lenge man betaler regninga, det er også lenge siden forrige hacking - ved hacking må man mase en del på de som har servern for å få de til å gjenopprette backup fra før hackingen, men det pleier å løse seg med et par mailer.

Administrasjon av forside og forum er 100% menybasert, man trenger ikke skjønne mer enn en vanlig webside og kunne bruke Word for å legge ut saker. (Forsideprogramvaren er litt knotete, burde vært byttet ut med noe mer moderne for å være 100% smooth). For å oppgradere eller bytte software må man naturligvis ha litt forståelse av FTP, PHP og HTML, SQL, men det er ikke veldig vanskelig, bare litt stress når man driter seg ut og sidene blir blanke smile Ordner seg alltid med litt knoting.

Sier fra i god tid da det fortsatt er noen interessante tråder her (351RS, Nitteberg, Hotrodder, Herman for å nevne noen), og det er myyye gammelt stoff jeg gjerne skulle sett fortsatte å leve på webben. Mange treff pr dag via google som søker etter ting dere har skrevet om på forumet, f.eks bly/tinnsparkling, lakksprøyter m.m.

Det eneste aberet er at man må ha et org.nr å registrere domenet på.

Jeg skal ikke ha noenting for det, bare at ny eier flytter domenet og serverleie til seg/sitt firma, og betaler neste serverregning (husker ikke hvor lenge det er til den kommer, men det kan jeg sjekke)

Ved interesse, send en mail til amund@bilbygging.no

Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Syver-Benz
Medlem

InnleggSkrevet: 8.9.10 - 20:23    Tittel: Re: Noen som vil ta over? Svar med Sitat

Sitat:
...en gang var det værst

Ja, det var det! Det var jo en del trøkk her. Men sånn er det med nett, ting er populært en liten stund, så faller det bort. På Gatebil er det vel heller ingen stor oppslutning på forumaktiviteten. Nå har det blitt så mange forum, forum for det og det merke og noen som har fellers merker, slik som denne. Det går i røkk og napp dette. Det er vel omtrent bare den store fordentusiasten som er igjen her, trofast som han er. Er innom flere ganger pr mnd å leser litt selv. Har igrund lite å bidra med selv da.

Sitat:
...kanskje en ny layout/softwareoppgradering.

Ja, hvorfor ikke gi forumdelen en litt annen layout. Litt lysere enn grått kanskje?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    B I L B Y G G I N G . N O Forum Hovedsiden -> Om Bilbygging.no Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
Du kan ikke vedlegge filer i dette forum
Du kan laste ned vedlagte filer i dette forum